LAMILUX Polyesterplaat
Al ruim 30 jaar vertegenwoordigt DVN de glasvezelversterkte polyester producten van Lamilux in de Benelux. De Lamilux Groep is een in Duitsland gevestigde producent en wereldwijd marktleider. Het Benelux agentschap betekent dat DVN het verkoopkantoor van Lamilux is, in Nederland, België en Luxemburg. We leveren veelal uit voorraad en voor onze vaste klanten houden we voorraad aan. Daarnaast staan we in nauw contact met de research & developmentafdeling van Lamilux. We kennen de specifieke eigenschappen en toepassingsmogelijkheden van de Lamilux producten en zijn nauw betrokken bij de productontwikkeling. De lijnen zijn erg kort tussen ons, onze klanten en Lamilux.
DE BELANGRIJKSTE KENMERKEN
- In dikten van 0,6 mm tot 3,0 mm;
- In breedten tot 3,2 meter;
- Platen op maat tot 12 meter of rollen vanaf 8 meter tot 300 meter lang;
- Gelcoatlaag voor uitstekende UV- en weersbestendigheid;
- Eventueel met antislipcoating, HACCP of anti-bacteriële werking;
- In diverse kleuren (RAL, NCS, translucent, tweekleurig, metallic) of klantspecifiek;
- Diverse structuren en glansgraden;
- Lichtgewicht;
- TUV automotive gecertificeerd.
CARAVANS EN CAMPERS
TRANSPORT BEDRIJFSWAGENS
BUSSEN TOURINGCARS
BOUW GEVELBEKLEDNG
HYGIËNE ANTI-BACTERIEEL
TRANSPORT CONTAINERS
ANTISLIP STRUCTUUR VLOEREN EN GEVELS
LICHTGEWICHT COMPOSIET
DE KERNWAARDEN VAN LAMILUX
Duurzaamheid…… is bij Lamilux bepalend voor de activiteiten en de oriëntatie: De productontwikkeling en productiemethoden, de productlevenscyclus en de waarde voor de klant. Het dagelijkse bedrijfseconomische proces en het behoud van de onafhankelijkheid voor de lange termijn, de investeringsplannen en toekomststrategieën. De organisatiestructuren en de personeelsopbouw, de binding van medewerkers en het bevorderen van de doorstroming van medewerkers. Elke beslissing op deze gebieden maakt deel uit van een verantwoorde lange termijn bedrijfsvisie. Wij denken niet in kwartalen – wij denken in generaties!
Waarden en normen…… vormen bij Lamilux een van de belangrijkste hoekstenen: Respect, fatsoen, menselijkheid, waardering en het stimuleren van prestaties kenmerken onze bedrijfscultuur. Het demonstreren van principiële, vertrouwenwekkende kwaliteiten, zoals vlijt, vriendelijkheid, eerlijkheid, verantwoordelijkheidszin en een kritische instelling, biedt ons de transparantie die onze medewerkers de ruimte geeft om bij een platte organisatiestructuur zelfstandig hun mogelijkheden verder uit te bouwen. Niet in een grote anonieme organisatie, maar een persoonlijke, vertrouwde omgeving.
Investeringen in de toekomst…… op basis van een realistisch en goed overwogen expansiebeleid en marktanalyses, vormen belangrijke mijlpalen voor een solide en substantiële ontwikkeling van het bedrijf. In de afgelopen jaren hebben we 35 miljoen euro geïnvesteerd in de uitbreiding van onze productiecapaciteit en ons hoofdkantoor. Elk project zien wij als een spannende start van MKB-ondernemerschap, dat altijd voor succes heeft gezorgd: In de afgelopen vijf jaar is onze omzet in bepaalde sectoren elk jaar met meer dan 20 procent gestegen.
Waardering…… krijgen de MKB-familiebedrijven steeds vaker vanuit de politiek en de samenleving. Juist in enigszins crisisachtige tijden groeit het bewustzijn, dat vooral het MKB de stabiele factor van de economie is. Voor de duurzame groei, de innovatieve kracht en de betrokkenheid bij de vakopleiding van jonge mensen heeft Lamilux hoge onderscheidingen gekregen bij verkiezingen als “Bayerns Best 50”, “Großer Preis des Mittelstands” en “Mittelstandslöwe”.
Internationaal…… hebben familiebedrijven zich in de “FBN international – The Family Business Network” verenigd en een netwerk gevormd. De statuten zijn getiteld “A Sustainable Future” – een duurzame toekomst: “Voor onze mensen – voor onze leefgemeenschappen – voor het milieu – voor toekomstige generaties”.